Villanyautó-márkaként folytatja a Jaguar
Négy év múlva már csak elektromos Jaguarokat dobnak piacra.
Négy év múlva már csak elektromos Jaguarokat dobnak piacra.
Az új Defender nagyon más lett, mint az egészen a második világháború utáni évekig visszaeredeztethető elődje, de valahogy mégis megőrzött valamennyit annak semmi máshoz sem hasonlítható karakteréből.
A brit márka SUV-ja új motorokat és felfrissített infotainment rendszert kapott.
Itt a megoldás azoknak, akik az új Defendert gyári állapotában egy kicsit talán unalmasnak tartják.
Itt a megoldás azoknak, akik egy kicsit britté alakíttatnák az apró japán terepjárót.
Bács-Kiskun és Csongrád-Csanád megyében járőröznek majd velük a határon.
A német autóklub tesztjei szerint aggasztó a helyzet a Keyless-Go rendszerű autók esetében.
A Defender sarkos formája a múlté, és úgy tűnik, még a tuningműhelyek is csak keresgélik, mit lehet kezdeni az újdonsággal.
A kultikus terepjáró újgenerációs modelljének legolcsóbb változatért valamivel több mint 17,5 millió forintot kell fizetni – minimum.
Az alig 1,5 literes benzinmotor mellett egy villanymotor is besegít az új plugin hibridek hajtásába.
Mutatjuk, hogy hogyan néz ki az évtizedek után nemrégiben teljesen megújult terepjáró nyitható tetejű, illetve pickup változata.
Első ránézésre azért átörökítettek sok mindent a Defender jellegzetes karakteréből, miközben látszik, hogy manapság inkább a luxus, mint a nyerseség a menő.
A sokak által várva várt terepjárót előbb láthatjuk építőkockákból álló változatban, mint valós önmagában.
Ilyesmivel voltak tavaly Horvátországban is nyaralni, de ez vadiúj.
Vázoljuk az aktuális toplistát, melynek élén egy japán, a végén pedig egy olasz márka található.
Nem indul büntetőeljárás a brit uralkodó férje ellen, aki a múlt hónapban súlyos autóbaleset részese volt.
Úgy hírlik, volt egy komoly beszélgetése a királynővel, aki "meggyőzte", hogy ne vezessen.
II. Erzsébet férje üzenetet küldött Emma Fairweathernek, aki csuklóját törte a balesetben.
Élet a halál után, vagyis a több évtizednyi gyártást követően nemrég leállított modellből most készült egy igen különleges változat.
A második generációs Evoque nem nőtt nagyobbra az elődjénél, a belsejében viszont több hely jut az utasoknak és a csomagoknak.